Alla inlägg under oktober 2010

Av kerstin - 24 oktober 2010 08:42

Det här är Söndraby en kväll förra veckan


Det har varit helt underbara kvällshimlar nu i snart två veckor. Undrar om det brukar vara det? Är det bara något jag har missat? Jo så klart vackra solnedgångar över sjön är vi ju lite bortskämda med, men nu har det varit ett alldeles speciellt ljus, undrar om det är det vackra vädret, frostiga nätter och kanske t o m luftföroreningarna som skapar detta vackra. Prick kvart över sex har jag suttit i startgroparna, beredd med kameran,  för då kommer det!


Nu när jag tittar på mina bilder så inser jag att det är svårt att fånga den där magiska känslan. Det känns lite hötorgskonst, eller .....  Men för mej är bilden i alla fall  en påminnelse om att livet är både underbart och vackert!







 












Ovido - Quiz & Flashcards